Beijing 2022 a lansat campania „Vocea Beijing 2022” , care vizeaza atat promovarea Jocurilor Olimpice de iarna in afara granitelor Chinei, cat si transmiterea ultimelor informatii legate de evolutia pregatirilor.
Initiativa a apartinut Comitetului de Organizare al Jocurile Olimpice si Paralimpice de Iarna din 2022 si companiei China Media Group (CMG) care a si gazduit evenimentul de lansa la sediul sau din Beijing 2022, in parcul Shougang.
„Vocea Beijing 2022” va utiliza multiplele platforme ale CMG, inclusiv conturile sale de socializare din tara si strainatate, site-urile multilingve si aplicatiile mobile, precum si 14 posturi de radio din 12 tari.
„Beijing 2022 este considerat unul dintre evenimentele importante ale Chinei”, a spus Han Zirong, vicepresedinte si secretar general al Beijing 2022 in discursul sau de la ceremonia de lansare. „In ultimii cinci ani, am colaborat strans cu toate partile interesate si am promovat fiecare etapa pe care a parcurs-o pregatirea pentru Beijing 2022”.
Han a vorbit despre constructia de spatii si infrastructura, precizand ca toate cladirile vor fi finalizate pana la sfarsitul anului 2020. De asemenea, a mentionat ca exista peste 850.000 de cereri de voluntariat, precum si 32 de sponsori pentru Beijing 2022.